pátek 27. srpna 2010

Tiramisu design - "Autumn Breeze"

.. člověk se ještě ani nestačil ohřát a už je tu září.. teda ještě ne, ale co nevidět.. člověk má pocit, že něco zameškal..no po pravdě, to léto nebylo nijak suprové..doufám, že nám to babí léto vynahradí jako loni.. no nic...
asi jste si všimly, že se začínají objevovat již podzimní kity.. i s jedním takovým přišla Tiramisu.. je úžasný... nikdy bych nevěřila, že jde podzim skloubit s loďkou, starým gramofonem nebo dokonce pohledem na klíčovou dírku.. ale když přivřete jedno oko, a tou klíčovou dírkou se podíváte dovnitř.. uvidíte všechny vzpomínky na léto... zkuste to a uvidíte sami...

tady jsou moje dílečka... tak se dívejte,jak vidím podzim já
 *
 *

2 komentáře:

  1. Teda Leni!!
    Opět dech beroucí LOčka,ale i popis tohoto krásného kitu. Jsi prostě scraperka s velkým S!
    Já už mám tenhle skvělý kit doma a jsem zvědavá, co klíčovou dirkou uvidím já :)
    pa pa

    Again so breathtaking LOs from you, but also the description of this beautiful kit. You are THE SCRAPER!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Jituš moc za komentík... i ty jsi šikulka, tak se zasni a vytvoř to cos viděla..:-)) kit je super....

    OdpovědětVymazat